Jom Membeli-belah dalam talian di PG Mall sambil Jana Pendapatan Secara Pasif

6/03/2020 11:51:00 PG Fara Lumière 0 Comments

Online shopping bukanlah sesuatu yang asing lagi dalam kalangan kita. Mudah dan senang merupakan salah satu kelebihan yang sangat ketara when it comes to online shopping. Bayangkan kita boleh shopping pada bila-bila masa kita nak. Even masa tengah malam while pakai baju tidur pun tak ada masalah. Kita tak perlu nak hadap beberapa gangguan seperti shop assistant berdiri kat sebelah tunggu kita. Awkward tahu. LOL!


Nak tahu apa yang lagi best buat kaki shopping? Bila segala yang dibelanjakan dapat diskaun, cashback, atau cabutan bertuah! Ini bukan cobaan, ini betul-betul! Jangan tak percaya kalau Fara cakap sekarang kita boleh shopping dengan gembira di PG Mall kerana banyak kelebihan bakal menanti. PG Mall ni apa? Tak pernah dengar? Tak pe.. Meh Fara terangkan..

Mengenai PG Mall

PG Mall ialah platform membeli-belah dalam talian di Malaysia yang disokong oleh Public Group. Kalau nak tahu, PG Mall Malaysia merupakan pusat beli belah online terbesar di bawah satu bumbung yang mempamerkan pelbagai kategori produk antarabangsa dan tempatan dalam kategori fesyen dan aksesori, elektronik, telefon bimbit dan tablet, peralatan rumah, rumah & kehidupan, kesihatan & kecantikan, kanak-kanak & bayi, barangan runcit dan sebagainya. PG Mall juga merupakan destinasi sehenti kepada dunia untuk membeli-belah produk berkualiti barangan buatan tempatan dan kraftangan Malaysia.

PG Mall Platform Pilihan Ramai Masa Kini


Melalui sumber dari Mapping Malaysia Leading E-commerce Players di iPrice insight, PG Mall kini berada di tangga ketiga teratas. Ini menunjukkan PG Mall kini menjadi platform pilihan ramai yang mudah dan sistematik.

5 Sebab Mengapa Anda Kena Membeli-Belah Dalam Talian Di PG Mall

1. Anda Boleh Jana Pendapatan Secara Pasif di PG Mall

Kelebihan PG Mall yang tiada pada online shopping Malaysia lain adalah setiap pembelian barangan di PG Mall akan dapat insentif belian sendiri dan insentif refferal untuk menjana pendapatan. Sesiapa sahaja yang mendaftar dan membeli barangan di PG Mall secara otomatik menjadi ahli PG Mall dan terus memperolehi insentif belian sendiri dan dapat insentif referal ke atas belian rakan yang dipromosikan (downline) untuk selamanya iaitu untuk menjana pendapatan pasif.

2. Diskaun 20% dengan berbelanja minimum RM30


Menariknya kali ini, PG Mall kerjasama dengan Maybank buat promosi hebat untuk para pelanggan dengan memperkenalkan cara pembayaran melalui Maybank QRpay. Anda tidak perlu susah-susah nak buat online transfer atau isi butiran kad debit atau kredit , hanya guna Maybank QRPay sahaja anda boleh buat pembayaran dengan mudah dan pantas.

Tambah menarik bila anda buat pembayaran menggunakan Maybank QRPay sebanyak dua kali sepanjang tempoh kempen, anda layak untuk menikmati diskaun sehingga 20% apabila berbelanja minimum RM30. Kempen ini akan berakhir pada 6 June 2020. Ini bermakna, anda berpeluang menikmati ‘Durian Runtuh’, sebanyak RM40 apabila berbelanja dua kali sepanjang tempoh kempen hanya di PG Mall.

3. ConsuMerchant: Pulangan tunai sehingga 3.5% (setiap masa)


Ini yang paling menarik di PG Mall iaitu dapat pulangan tunai sehingga 3.5%! Tentu ramai tak tahu pasal pulangan tunai sepanjang masa ini. Sudah tentu, anda boleh menikmati pulangan tunai sehingga 3.5% daripada jumlah perbelanjaan apabila anda berkongsi pautan (share referred link) kepada pengguna baru PG Mall. Lagi banyak referred lagi banyak pulangan tunai menanti anda! Syokkknya!

4. PG Mall Menjual Produk Berkualiti Pada Harga Berpatutan


Bagaimana pula tentang kualiti dan harga barangan di PG Mall? PG Mall menyediakan produk kualiti terbaik pada harga yang paling berpatutan dengan mengadakan promosi setiap hari untuk membantu penjimatan besar dalam perbelanjaan. PG Mall membolehkan pembeli membeli-belah bila-bila masa, di mana sahaja dari komputer anda dan telefon mudah alih dengan mudah tanpa kos pengangkutan serta menjimatkan masa. Perkhidmatan penghantaran adalah cepat dan boleh dipercayai, dimana pembeli hanya perlu membuat pesanan di rumah, berehat dan pakej akan sampai ke rumah.

5. Cashback, Diskaun, Cabutan Bertuah dan Promosi Setiap Masa


PG MALL memberikan cashback, diskaun, cabutan bertuah dan promosi melalui kod kupon pendaftar baru dan Hot Sales setiap masa. Bila anda berbelanja dekat sini RM 30 ketas, anda sebenarnya boleh join lucky draw PG Mall, dimana setiap bulan ada pemenang akan dipilih dan diumumkan pada 15 dan 30 haribulan. Pemenang layak menerima hadiah sehingga RM 3000!

Jom Membeli-belah dalam talian di PG Mall sambil Jana Pendapatan Secara Pasif

Apa lagi yang kita boleh nikmati dari PG Mall? Kita boleh menikmati pulangan tunai sehingga 3.5% daripada jumlah perbelanjaan kita bila share referred link kepada pengguna baru PG Mall. Oh ya, pemberian cashback tertakluk kepada terma dan syarat. Nak tahu lebih lanjut klik je link ni https://pgmall.my/consuMerchant-concept



Tunggu apa lagi? Jom usha PG Mall. Untuk maklumat lanjut mengenai PG Mall sila layari laman sesawang mereka di bawah :

Website: www.pgmall.my


You Might Also Like

0 KOmen: